سوالات متداول

مشاوره تخصصی قبل از خرید، سرعت استعلام بالا، تضمین کیفیت، پشتیبانی تخصصی، گارانتی محصولات، گارانتی طلایی تعویض و پرداخت اعتباری از خدمات ویژه مجموعه است. در ادامه به برخی از سوالات متداولی که ممکن است مشتریان با آن مواجه شوند می پردازیم:
دوست دارم از سایت شما خرید کنم، اما هنوز کاملاً به خرید اینترنتی اعتماد ندارم ؟
علاوه بر سابقه، تجربه و محتوای غنی وب سایت سی ان جی کلیک که نشان دهنده اعتبار بالای آن است، دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی به این کسب و کار رسمیت و اعتبار میبخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا میشود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما میتوانید در قسمت پایین وب سایت با کلیک روی نماد از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید.
چگونه متوجه موجودی محصولات در سایت شویم؟
برای استعلام موجودی ، قطعه مورد نظر خود را ثبت سفارش کنید.اگر تعداد درخواستی شما از تعداد موجودی محصول بیشتر باشد، پس از تایید شما فرایند واردات انجام خواهد گرفت.
درصورت عدم تطابق محصول با مشخصات مورد نظر، امکان مرجوعی وجود دارد؟
بله، کالا به هنگام عودت توسط مشتری ابتدا به وسیله تیم کارشناسان ما مورد بررسی قرار گرفته و در صورت انطباق با ضوابط عودت کالا و با توجه به احراز محصول، امکان تعویض یا جایگزینی محصول وجود دارد.
آیا امکان لغو سفارش وجود دارد؟
بله، تا قبل از پرداخت امکان لغو سفارش وجود دارد و بعد از آن دیجی قطعه مسئولیتی در قبال لغو سفارش شما ندارد.
چگونه متوجه موجودی محصولات در سایت شویم؟
برای استعلام موجودی ، قطعه مورد نظر خود را ثبت سفارش کنید.اگر تعداد درخواستی شما از تعداد موجودی محصول بیشتر باشد، پس از تایید شما فرایند واردات انجام خواهد گرفت.
برای انتخاب و خرید کالا در سایت نیاز به مشاوره دارم، آیا میتوانید در تصمیمگیری به من کمک کنید؟
کارشناسان بخش فنی ما که شامل مهندسین مجرب در زمینه برق و مکانیک و مهندسی هستند، تمام تلاش خود را میکنند تا اطلاعات مورد نیاز برای خرید هر کالا در سایت موجود، کافی و روشن باشد.از این رو می توانید از طریق آی دی های تلگرام، واتساپ یا شبکه های اجتماعی داخلی واحد های فنی که از بخش تماس با ما به آن دسترسی دارید با کارشناسان فنی ما ارتباط برقرار کنید. اگر باز هم مشکلی در مشخصات یک محصول داشتید می توانید با شماره های شرکت تماس بگیرید تا همکاران ما، شما را به کارشناسان وصل نمایند.
آیا ممکن است کالایی را که سفارش میدهم موجود نباشد؟
کالاهای دارای قیمت که در سایت سیانجی کلیک با وضعیت “موجود” مشخص شده، در انبار شرکت موجود و قابل سفارش گذاری هستند. بنابراین هنگام ثبت سفارش این کالاها نیازی به استعلام موجودی نیست و سفارش در سریعترین زمان ممکن پردازش و تحویل خواهد شد. البته گاهی برای برخی از کالاها در صورت ثبت سفارشها با تعداد بالا و همزمان، ممکن است موجودی آن کالا به اتمام برسد. در این موارد به سرعت اقدام به تکمیل موجودی کالا میشود ولی در صورت امکان پذیر نبودن، عرضه آن کالاها در سایت به صورت موقت متوقف میشود. در صورت بروز چنین اتفاقی همکاران ما با شما تماس می گیرند تا شما را از این مسئله مطلع نمایند. سپس در صورت امکان کالای شما با کالای مشابه تعویض می گردد و یا در غیر این صورت سفارش کنسل شده و سریعا وجه پرداختی شما مسترد می گردد.